Chceš spoznať zákulisie politických kampaní, aké sú ich špecifiká, úskalia a zaujímavosti? Aké sú kľúčové kroky pre úspešnú politickú kampaň a v akom predstihu je potrebné ju začať plánovať? Aké sú jej jednotlivé fázy a ako efektívne rozvrhnúť rozpočet? Ako targetovať politickú kampaň na rôzne cieľové skupiny a aké špecifiká má na sociálnych sieťach? 

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy! 

Naším hosťom je zakladateľ prvej PR a digitálnej agentúry na Slovensku Katedry Komunikácie Gabriel Tóth.

Gabriel je komunikačný profesionál s viac ako 10-ročnými skúsenosťami v oblasti PR a sociálnych médií. Dlhé roky pôsobil na komunikačných oddeleniach veľkých korporácií. Absolvoval viacero zahraničných stáží a kurzov, medzi ktoré patrí aj kurz na Georgetown University vo Washingtone. Je zaradený do zoznamu 461 sociálnych inovátorov, ktorí majú potenciál meniť Slovensko na lepšiu krajinu. 

V súčasnosti je externým členom Katedry politológie Univerzity Komenského v Bratislave, kde získal aj doktorát z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Svoj profesionálny život zasvätil sociálnym médiám a komunikačným dátam. Je presvedčený, že PR musí byť viac zamerané na analytický prístup ako na intuitívny.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/