Spomínate si na službu, ktorá vás naposledy vytočila? Pravdepodobne nemali zvládnutý service design.
Väčšinu ekonomiky tvorí sektor služieb a kvalitné služby nefungujú náhodne – treba sa im systematicky venovať. Service design je o plánovaní ľudí, infraštruktúry, komunikácie a kľúčových prvkov služieb. Cieľom je zlepšovanie kvality služieb a interakcií medzi ich poskytovateľmi a zákazníkmi.
Service Designcast bude o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú práve zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Spolu sa pozrieme na prípadové štúdie, nástroje a metódy, ktoré vám pomôžu posunúť aj vaše služby na vyššiu úroveň. Dozviete sa, ako s dizajnom služieb začať, ako lepšie počúvať svojich zákazníkov, kde hľadať nové príležitosti, alebo ako sa odlíšiť od konkurencie.
Hostkou prvého vydania bola Hana Cagáňová, Head of Customer Experience z 365 banky. Vypočujte si rozhovor a dozviete sa:
– Prečo je Spotify jej najobľúbenejšia služba?
– Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by ju mali riešiť aj tradičné firmy?
– Ako spolu súvisia spokojní zákazníci a angažovaní zamestnanci?
– Prečo má 365.banka zákazníka na prvom mieste a ako vyzerá bežný CX projekt?
– Prečo je zákaznícka skúsenosť nad reklamou?
– Ako vyzerá štartovací balík pre všetkých, ktorí chcú s CX začať?
Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.
Linky, ktoré sme spomenuli v podcaste, nájdete nižšie.
Ako sa objednáva jedlo v LEGO House Billund: https://m.youtube.com/watch?v=vmtIyu0ugdM