Chyby v komunikácii, nevydarené reklamy a iné fuckupy. Ako pripraviť krízovú komunikáciu, otočiť chybu vo svoj prospech a správne využívať trendy pre rast značky?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy! 

Naším hosťom je Pavol Minár, ktorý je zakladateľom brandovej agentúry Inspirations Minar.

Pavol je skúsený stratég a storyteller, ktorý má viac ako 20 rokov skúseností v reklame, marketingu, výskume trhu a akademickom prostredí. Podieľal sa na úspešných projektoch pre Slovak Telekom, Zlatý Bažant, VÚB Banku, Fun rádio, Študentskú pečať, Kaštany, Kofila, Škoda auto a mnoho ďalších.

Pracoval pre klientov na Slovensku, v Českej republike, Rakúsku, Slovinsku, Ukrajine Bulharsku či vo Veľkej Británii. Na Cannes Lions, Golden Drum a Eurobest získal shortlist. Je držiteľom Bronzového Klinca a viac ako 20 cien za efektivitu marketingovej komunikácie, EFFIE, na Slovensku, v Českej republike a Rumunsku. Okrem Digitálnej Univerzity prednáša aj na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/