Čo je v skutočnosti dôležité pre stratégiu značky a čo môže spôsobiť preskakovanie jednotlivých krokov pri jej tvorbe? Ako vyzerá samotný proces tvorby stratégie a komunikačných konceptov? S akými dátami by sme mali pracovať a odkiaľ ich vieme získať?
To všetko sa dozvieš vo vianočnom špeciáli našej poradne Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Juraj Pobjecký, ktorý pôsobí ako Strategy Director v hybridnej agentúre Darwin & the Machines a zároveň ako Head of Brand Strategy v Isadore Apparel.
Juraj vo svete reklamných agentúr pôsobí už viac ako 10 rokov. Pracoval v agentúrach ako Zaraguza a Free Andy / Oliver. Je držiteľom dvoch zlatých a bronzovej Euro Effie. Kampane, na ktorých pracoval získali množstvo národných a zahraničných ocenení na súťažiach v kreativite a efektivite. V roku 2021 sa stal Marketérom roka. Toto ocenenie získal za výrazný osobný prínos pri tvorbe stratégie a ideí, ktoré pomohli rastu a medzinárodnému úspechu značky Isadore.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/