V dnešnej 206. epizóde Podnicastu sa dozviete:

  • Aké boli Máriove začiatky a čo všetko predchádzalo vzniku aplikácie SupportBox?
  • Prečo práve zákaznícka podpora?
  • Čo sa podarilo firme za 8 rokov existencie?
  • Z akých ľudí sa skladá Máriov tím? 
  • Ako firma získava nových klientov a ako sa o nich stará?
  • Aká je vízia firmy?
  • Čo je najťažšie na budovaní SaaS biznisu? 
  • Aký najväčší fail, ale aj úspech SupportBox zažil?
  • Akým spôsobom sa Mário snaží neustále zlepšovať a napredovať? 

Mário Roženský je expert v oblasti nastavovania špičkovej zákazníckej podpory a zakladateľ SupportBoxu, helpdeskového nástroja pre e-shopy. Je autorom knihy a organizátorom vzdelávacích aktivít, prostredníctvom ktorých pomáha firmám zlepšiť kvalitu starostlivosti o zákazníkov.

Knihy, ktoré boli v epizóde spomenuté:

Když nemůžeš, přidej (Brendon Burchard) – nájdete ju napr. aj tu

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show