Cesta za vlastným funkčným webom sa nezaobíde bez domény a hostingu. Ak by ste sa na tejto ceste ocitli a potrebovali pomoc, obrátiť sa môžete na helpdesk Websupportu. Či už chystáte blog, firemný web alebo eshop, na zákazníckej linke nájdete tím ľudí, ktorí sú 365 dní v roku pripravení odpovedať na vaše otázky.

Na jeho čele stojí Veronika Konečná, ktorá nám poodhalí fungovanie helpdesku a vysvetlí, prečo by sa firma bez neho nezaobišla.

V podcaste s Veronikou sa dozviete:

– aké sú best practises fungovania zákazníckej podpory,
– ktoré vlastnosti nemôžu chýbať pracovníkovi helpdesku,
– aké najkurióznejšie problémy pomáhali zákazníkom riešiť,
– ktoré technológie sú nápomocné pri riadení helpdesku,
– prečo je helpdesk vhodnou štartovacou pozíciou v IT.

Nechajte sa inšpirovať ďalšou úžasnou ženou z tech sveta. 🙂