Service Designcast je o debatách s expertami, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Preberáme prípadové štúdie, užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň. Dozviete sa ako lepšie počúvať svojich zákazníkov, hľadať nové príležitosti alebo sa odlíšiť od konkurencie.

Ešte pred Vianocami sme stihli nahrať ďalšiu epizódu. Tentokrát s Ferom Volárom, Head of Server Products z domovského Websupportu.

Fera poznáte z podcastového a diskusného formátu Tech Talks alebo blogu alian.info. So svojim tímom tvorí cloudové produkty a služby pre B2B zákazníkov.

V tejto epizóde sa dozviete:

– Prečo Fero vidí v service dizajne budúcnosť?
– Ako začínal vo Websupporte v roli produkťáka?
– Aké silné stránky by mal mať vo výbave dobrý produktový manažér?
– Čo má service dizajn spoločné s LEGOm?
– V akých situáciách Fero využíva metódu service safari?
– Ako vám dizajn služieb môže pomôcť zjednodušovať komplexné služby a ukazovať zrozumiteľne ich potenciál zákazníkom?
– A aj o tom, ako sa mu darí čítať 70 kníh ročne.

Podcastom sprevádza Adam Brocka, servis dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.