Čo najčastejšie nakupujú Slováci na internete a ako sa v dôsledku zdražovania zmenilo naše nákupné správanie? Budú sa autá predávať cez internet a kam svet internetového predaja smeruje? Aké podvody sa vyskytujú v eshopoch a ako sa nedať nachytať?
O týchto aj ďalších témach hovorí v podcaste SHARE marketingový a obchodný riaditeľ spoločnosti Heureka Group Michal Vodák. Rozprával sa s ním Maroš Žofčin.
V aktuálnej časti podcastu SHARE sa dozviete:
- Aké druhy tovarov nakupujú Slováci a Češi na internete najčastejšie.
- Ktoré kategórie posilnili v poslednom období.
- Čo na internete stále nakupovať nezvykneme.
- Ako ovplyvnil správanie zákazníkov rast cien energií.
- Ako Heureka pracuje s hodnotením používateľov.
- Ako sa bráni pred podvodnými e-shopmi.
Podcast SHARE pripravuje magazín Živé.sk.
NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected]. Všetky maily čítame a na väčšinu odpovedáme.