Akým vývojom prešiel PPC marketing? A aká bude jeho budúcnosť?
Tea (head of PPC), Miško (PPC specialist) a Lubiak (CMO) v diskusii prebrali nedávne zmeny v PPC marketingu, ale zaspomínali aj na obdobie pred 10 rokmi. Na základe svojich skúseností a poznatkov odhadli, akým smerom sa môže PPC v budúcnosti uberať.
Využitie umelej inteligencie, smart-bidovacie stratégie, automatizácia či zmeny v legislatíve – to všetko ovplyvňuje prácu dnešných PPC špecialistov. Ako vyzeral svet PPC včera, aký je dnes a aký asi bude zajtra? Ak vás tieto témy zaujímajú, tento diel je pre vás. 🙂
—
Sleduj nás na sociálnych sieťach:
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/hyperia-s-r-o-/
- Facebook: https://www.facebook.com/Hyperia-101028985704675
- Instagram: https://www.instagram.com/hyperialife/
- Twitter: https://twitter.com/HyperiaDevs
- YouTube: https://bit.ly/Hyperia_YouTube
Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:
- Spotify: https://spoti.fi/3mMT36e
- Apple: https://apple.co/3xxPK7M
- Google: https://bit.ly/hyperia_podcast_google
- Pocket Casts: https://pca.st/wnzaheq5
Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: https://www.hyperia.sk/hyperialife/