Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.

 

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:57 Aký je rozdiel medzi UI, UX a CX?
  • 06:07 Sú UX a CX súčasťou stratégie e-shopu?
  • 08:30 Kedy má zmysel nechať si vytvoriť túto stratégiu?
  • 11:48 O čom je UX a CX pri iných webových stránkach?
  • 14:02 Dá sa to všetko aplikovať aj v korporáciách?
  • 17:06 Prečo musí UX a CX začínať v hierarchickej štruktúre zhora?
  • 20:11 Na aké konkrétne vylepšenia v e-shopoch sa často zabúda?
  • 22:05 Riešia sa v zahraničí v tejto sfére iné problémy ako u nás?
  • 24:12 S čím všetkým pri implementácii UX a CX stratégie pomôže agentúra?
  • 28:04 Čo ukazujú konkrétne príklady z praxe?
  • 30:30 Ako nadviazať spoluprácu s agentúrou ui42?