Za otca slovenského content marketingu môžeme označiť Filipa Kunu. Je šéfom spoločnosti Strossle a v posledných mesiacoch sa veľmi intenzívne venuje verejnému vzdelávaniu v marketingu zaujímavým a zábavným spôsobom. Ako najlepší odborník vám preto v tomto rozhovore poradí, ako pomôcť vašim predajom vďaka dobrému obsahu.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:41 Ktorý slovenský e-shop robí content marketing naozaj dobre?
- 04:45 Musí byť content marketing nevyhnutne drahý?
- 08:25 Ako sa stať vďaka content marketingu vyhľadávaným expertom?
- 11:09 Dá sa dobrý content marketing aj delegovať?
- 14:02 Čo je Wirecutter a ako dať svojmu obsahu skutočnú pridanú hodnotu?
- 16:28 Prečo je content silnejší ako SEO?
- 20:16 Ako robiť content marketing na začínajúcom e-shope?
- 32:10 Ako robiť marketing na strednom e-shope?
- 41:34 Ako robiť „high level“ content marketing?