Marek Šulík má už za sebou niekoľko zaujímavých pozícií v online marketingových agentúrach a vyskúšal si aj dráhu freelancera. V súčasnosti pôsobí ako Head of Digital Marketing cyklistickej značky Isadore. V tomto rozhovore nám prezradil viac o svojej práci, o brandingu, performance marketingu a priblížil aj niekoľko tipov pre e-shoperov.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:21 Čo je Isadore?
  • 03:13 Ktorí známi cyklisti stoja za touto značkou?
  • 04:15 Na ktorých trhoch sa spoločnosti darí najviac?
  • 05:36 Akým spôsobom Isadore predáva svoje produkty?
  • 07:07 Čo je za úspechom firmy na nemeckom trhu?
  • 11:16 Ako sa značka propaguje na rozvojových trhoch?
  • 13:52 Čo sú ďalšie kroky okrem performance marketingu?
  • 16:16 Čo konkrétne Isadore najlepšie funguje na nových trhoch?
  • 18:48 Na základe čoho sa volí marketingová stratégia?
  • 22:42 Ako by mal robiť brand building malý alebo stredný e-shop?
  • 32:47 Kam sa bude vyvíjať branding v budúcnosti bez „cookies“?
  • 35:42 Záver