TikTok je v rámci slovenského marketingu ešte stále neprebádanou oblasťou, ktorá ponúka množstvo príležitostí nie len pre influencerov, ale aj pre obchodníkov. Vo štvrtok 24. novembra bude Peter Šebo, zakladateľ agentúry PS:Digital, organizovať výbornú online konferenciu s názvom „all about TikTok“, kde sa dozviete veľa zaujímavých vecí o tom, ako túto sociálnu sieť využiť v prospech vášho biznisu. A v tomto rozhovore nám porozprával aj o tom, prečo by mali TikTok vyskúšať majitelia e-shopov.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:54 O čom všetkom bude konferencia?
- 01:42 Od akej veľkosti by mal e-shop premýšľať o TikToku?
- 03:11 Ako by mal e-shop pristúpiť k forme obsahu na TikToku?
- 07:47 Musia byť videá na TikToku iba zábavné?
- 09:17 Aké „call to action“ prvky sa dajú použiť na TikToku?
- 11:33 Potrebujú e-shopy na TikTok využívať freelancera?
- 14:11 Musí byť tiktokový špecialista prítomný v kancelárii?
- 18:24 Bude sa konferencia „all about TikTok“ venovať aj e-commerce?
- 20:14 Kedy, kde a ako sa koná konferencia?
Kliknite sem a zakúpte si vstupenky na online konferenciu Marketing RULEZZ all about TikTok >>