Špeciálna verejná nahrávka počas konferencie k 8. výročiu založenia spoločnosti PROSIGHT Slovensko za účasti 400 hostí v kongresovej sále hotela Bellevue v Starom Smokovci.

Nedávno ma zaujala štúdia spoločnosti Brandwatch, ktorá hodnotila vyjadrenia zákazníkov na sociálnych sieťach a hľadala značky, ktoré zákazníci doslova milujú. Na prvom mieste figurovala spoločnosť T-Mobile, ďaleko pred značkami z finančného sektora. Práve preto som sa rozhodol pozvať do podcastu hosťa z prostredia telekomunikačného operátora – Ľudmilu Jakubíkovú, manažérku oddelenia pre riadenie zákazníckej skúsenosti v spoločnosti Slovak Telekom.

V dnešnej digitálnej dobe nie je dôležité len ako vaša služba (produkt, web, značka) vyzerá a čo obsahuje, ale najmä ako ju zákazníci vnímajú a používajú, či ju s radosťou odporúčajú alebo či ju doslova zbožňujú. Spätné väzby priamo od zákazníkov poskytujú množstvo užitočných informácií pre vývoj nových služieb, pre vylepšovanie tých existujúcich, ako aj pre zlepšovanie kvality bežných kontaktov a interakcií zákazníkov s vami. Aj toto všetko sa skrýva pod pojmom „Riadenie zákazníckej skúsenosti“ alebo anglicky „Customer Experience Management“.

Stručne o spoločnosti Slovak Telekom:Najväčší poskytovateľ telekomunikačných služieb na Slovensku s obratom viac ako 750 miliónov eur ročne, člen nadnárodnej skupiny Deutsche Telekom.

Podcast NA ROVINU O PODNIKANÍ je doplnením interaktívneho vzdelávacieho ekosystému spoločnosti PROSIGHT Slovensko:O PROSIGHT Slovensko – https://www.prosight.sk/o-nasO PROSIGHT Academy – https://www.prosight.sk/prosight-academyVerejné prednášky NA ROVINU (Facebook stránka) – https://www.facebook.com/narovinuPodcast NA ROVINU O PODNIKANÍ – www.narovinu.online