Radka Anguš je senior brand manažérka spoločnosti Heineken Slovensko, pod ktorú spadá aj značka Zlatý Bažant. V apríli prišli na trh s masívnou kampaňou a odvážnym sloganom „Zlatý Bažant už nie je to, čo býval“, za ktorým sa skrýva najmä nová receptúra obľúbeného piva.
V tejto epizóde Podnicastu sa dozviete:
- Aké sú podľa prieskumu trendy v pití piva?
- Prečo sa Zlatý Bažant rozhodol pre novú receptúru?
- Čo všetko zahŕňa inovačný proces v praxi?
- Akú majú stratégiu a ako prebieha kampaň?
Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.
Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept. Ak máte záujem o nahrávanie svojho podcastu, kliknite na www.brept.com. Brept je štúdio, kde sú brepty povolené. Potom ich vystrihneme.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.