Radka Anguš je senior brand manažérka spoločnosti Heineken Slovensko, pod ktorú spadá aj značka Zlatý Bažant. V apríli prišli na trh s masívnou kampaňou a odvážnym sloganom „Zlatý Bažant už nie je to, čo býval“, za ktorým sa skrýva najmä nová receptúra obľúbeného piva.
 
V tejto epizóde Podnicastu sa dozviete:

  • Aké sú podľa prieskumu trendy v pití piva?
  • Prečo sa Zlatý Bažant rozhodol pre novú receptúru?
  • Čo všetko zahŕňa inovačný proces v praxi?
  • Akú majú stratégiu a ako prebieha kampaň?

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.

Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept. Ak máte záujem o nahrávanie svojho podcastu, kliknite na www.brept.com.  Brept je štúdio, kde sú brepty povolené. Potom ich vystrihneme.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.

Support the show