Navigačné menu. Optimalizácia hlavnej navigácie je kľúčovým krokom, ktorý vám umožní usmerňovať zákazníkov počas ich cesty a zlepšiť ich interakciu s webom. 

 

V tejto epizóde sa pozriem na to, čo je navigačné menu, vysvetlím jeho dôležitosť a poskytnem prehľad dôležitých prvkov. Okrem toho sa dozviete, ako pristupovať k optimalizácii navigačného menu a získate užitočné tipy na jeho zlepšenie.

 

Rovnako na vás čaká dizajnová výzva v kontexte navigačného menu a rozoberiem aj spojitosť medzi navigáciou, cestou zákazníka a zákazníckou skúsenosťou. Na záver zhrniem dôležitosť optimalizovanej navigácie a poskytnem návrhy na ďalšie kroky, ktoré vám pomôžu posunúť sa vpred.

 

Dizajnová výzva 9/26/23:

Ako by sme mohli vytvoriť navigáciu, ktorá ponúka jednoduché vyhľadávanie a filtrovanie, aby zákazníci mohli rýchlo a efektívne nájsť produkty, ktoré ich zaujímajú?

 

🟡 e-mail kurz: Sprievodca Dizajnom Služieb 

Chcete vedieť, čo dizajn služieb, cesta zákazníka a ako zlepšovať zákaznícku skúsenosť? Prihláste sa do e-mail kurzu, v ktorom vás prevediem základmi dizajnovania lepších služieb. Odber na https://www.zakaznickypixel.sk/#kurz.

 

💬 Porozprávajme sa o dizajne služieb, ceste zákazníka, alebo o zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si 45min. konzultáciu na https://zakaznickypixel.sk/#konzultacia.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected], alebo kliknite na web https://www.zakaznickypixel.sk

 

ODOBERAJTE PODCAST

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel  

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/zakaznickypixel_googlepodcasts 

 

SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL™

👍 Facebook: https://www.facebook.com/zakaznickypixel/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/zakaznickypixel/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zakaznickypixel/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel

 

#podcast #zakaznickypixel #navigacnemenu #eshop #sprievodcadizajnomsluzieb #sds  #dizajnsluzieb #servicedesign #cestazakaznika #customerjourney #zakaznickaskusenost #customerexperience #dizajnovavyzva #spokojnyzakaznik #sd #cx #cj #cjm #ecommerce #entrepreneurship

Podcast Zákaznícky Pixel™: Navigačné menu: Optimalizujte hlavnú navigáciu v e-shope | podcast ep.74 – https://youtu.be/Dtib2m8M1Q8