Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí organizácií, ktoré to robia naozaj dobre.

Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.

Tentokrát sme debatovali s Michalom Blažejom, CEO customer experience štúdia Lighting Beetle.

Mišo vedie tím 70 dizajnérov, ktorí na trh už 14 rokov prinášajú inovácie používateľskej aj zákazníckej skúsenosti.

Dozvieš sa napríklad:

– Prečo sa oplatí robiť veci zadarmo, keď sa začínate venovať novej téme.
– Ako zavádzať zmeny vo firmách a organizáciách.
– Čo vyplýva z čerstvej štúdie o úrovni zákazníckej skúsenosti na Slovensku.
– Pokúsili sme sa naformulovať top 5 krokov, ako byť viac orientovaný na zákazníkov.
– Aké služby by sme mali navrhovať v budúcnosti.

Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.