V rýchlom podcaste SHARE_now vysvetľujeme, ako pravdepodobne televízie s novými pravidlami naložia.
Komerčné televízie u nás boli donedávna limitované množstvom reklamy, ktorú mohli odvysielať počas jednej hodiny. Legislatíva im umožnila zaradiť maximálne 12 minút reklamných spotov.
Po novom však dochádza k zmene. Limit za celý deň je naďalej rovnaký, zmenou ale je, že podľa novej legislatívy neexistuje hodinové maximum. Najmä vo večerných hodinách môže byť preto spotov oveľa viac.
Prečo dochádza k zmene, čo to presne znamená, čo čaká divákov a či je to dobrá alebo zlá správa pre televízny trh v podcaste SHARE_now hovorí redaktor Živé.sk Filip Maxa. Rozpráva sa s ním Maroš Žofčin.
V aktuálnej časti podcastu SHARE sa dozviete:
- Prečo sa legislatíva mení.
- Ako fungujú nové pravidlá.
- Čo to znamená pre diváka.
- Kedy sa zmeny naplno prejavia.
- Či to televízii pomôže.
Odkazy k téme
- Večer môžu byť v televízii dlhšie reklamné bloky. Štát uvoľnil pravidlá
- Televízie dostali voľnejšie pravidlá pri vysielaní reklamy. Môže im to pomôcť v boji s Netflixom, tvrdí riaditeľ Rady pre mediálne služby
Ako si tento podcast vypočuť najlepšie? Tu je náš sprievodca podcastovými appkami:
Podcast SHARE_now pripravujú spoločne magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk. Na odber všetkých nových dielov našich podcastov SHARE sa môžete prihlásiť cez platformy Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify alebo Deezer.
NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected]. Všetky maily čítame a na väčšinu odpovedáme.