Facebook mení názov na Meta. Má to odrážať budúce smerovanie celej spoločnosti.
Facebook minulý týždeň predstavil koncept, ktorý podľa neho bude ďalšou vývojovou fázou používania internetu. Nazval ho metaverzum a verí, že do desiatich rokov ho bude používať miliarda ľudí. Dokonca sa zmenil aj názov spoločnosti, údajne, aby lepšie reflektoval tento cieľ. Z Facebooku je po novom Meta.
Ako si spoločnosť metaverzum predstavuje? Čo všetko do neho zahŕňa, čo už urobila a čo plánuje urobiť? Aké zariadenia si metaverzum bude vyžadovať a čo má ľudí presvedčiť, aby si ich kúpili?
V novej časti podcastu SHARE sa o tom rozprávajú redaktori magazínu Živé.sk Maroš Žofčin a Martin Hodás.
NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected].
V novej časti nášho technologického podcastu SHARE sa dozviete:
- čo je vlastne to metaverzum,
- prečo v ňom Mark Zuckerberg vidí budúcnosť,
- čo všetko by sme v ňom mohli robiť,
- ktoré veci sú už možné dnes,
- aký hardware budeme potrebovať,
- ktoré ďalšie firmy sa o tento koncept zaujímajú
- a prečo sa Facebook prementoval na Meta.
Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk.