Facebook mení názov na Meta. Má to odrážať budúce smerovanie celej spoločnosti.

Facebook minulý týždeň predstavil koncept, ktorý podľa neho bude ďalšou vývojovou fázou používania internetu. Nazval ho metaverzum a verí, že do desiatich rokov ho bude používať miliarda ľudí. Dokonca sa zmenil aj názov spoločnosti, údajne, aby lepšie reflektoval tento cieľ. Z Facebooku je po novom Meta.

Ako si spoločnosť metaverzum predstavuje? Čo všetko do neho zahŕňa, čo už urobila a čo plánuje urobiť? Aké zariadenia si metaverzum bude vyžadovať a čo má ľudí presvedčiť, aby si ich kúpili? 

V novej časti podcastu SHARE sa o tom rozprávajú redaktori magazínu Živé.sk Maroš Žofčin a Martin Hodás.

NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected].

V novej časti nášho technologického podcastu SHARE sa dozviete:

  • čo je vlastne to metaverzum,
  • prečo v ňom Mark Zuckerberg vidí budúcnosť,
  • čo všetko by sme v ňom mohli robiť,
  • ktoré veci sú už možné dnes,
  • aký hardware budeme potrebovať,
  • ktoré ďalšie firmy sa o tento koncept zaujímajú
  • a prečo sa Facebook prementoval na Meta.

Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk.