Regulačný úrad oznámil, že od júna začal dôsledne dohliadať na uplatňovanie legislatívy ošetrujúcej segment nevyžiadaných hovorov, emailov a SMS správ a vyzval ľudí, aby mu dávali podnety na jej možné porušenie. Súčasne s týmto vyhlásením viacerí mobilní operátori prisľúbili, že s nevyžiadanými hovormi od júna skoncujú. 

Aká je šanca, že nevyžiadané hovory na Slovensku skutočne prestanú? Čo konkrétne povedali operátori a čo na to hovoria call centrá, pre ktoré je to dôležitý zdroj príjmov? O tom sa rozprávajú redaktori magazínu Živé.sk Filip Maxa a Maroš Žofčin.

Pripravovaným zmenám zamedzujúcich nevyžiadané hovory na Slovensku sme sa venovali aj v apríli. Ak chcete mať v téme ešte lepší prehľad, vypočujte si aj náš predošlý podcast.

V novej časti nášho technologického podcastu SHARE sa dozviete:

  • ako bude od júna postupovať regulačný úrad proti šíriteľom nevyžiadaných hovorov,
  • ako možno nevyžiadaný hovor nahlásiť,
  • čo na to povedali operátori
  • a aký je postoj call centier, ktoré majú z nevyžiadaných hovorov príjmy.

Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk.