📣 OZNAM: Staňte sa sponzorom tohto podcastu, ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠tu nájdete viac informácií aj štatistiky⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Napíšte nám na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠[email protected]⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Slovensko má podľa nich na poli gastronómie svetu čo ponúknuť. Hovoria, že kvalita a pestrosť našich gastronomických služieb sa za posledné roky výrazne zvýšili.

Šikovní šéfkuchári a zaujímavé tradičné, ale aj moderné slovenské jedlá nás dokážu dostať na gastronomickú mapu sveta a pomôcť tak turizmu, brandingu a PR našej krajiny – podobne ako to robia športovci či umelci.

Najznámejší slovenskí šéfkuchári a zástupcovia a zástupkyne gastroscény u nás sa spojili a vyzývajú vládu, aby s Michelinom uzavrela spoluprácu.
Sme poslednou krajinou z Vyšehradskej štvorky, ktorá ešte tú česť od známeho bedekra nemala.

To ale samo o sebe nie je dôvod, prečo by sa to malo zmeniť. Takže, ako to celé funguje, ako by sa možno pol miliónová investícia vrátila a čo vieme ponúknuť nám povie hosť tejto časti Ekonómie ľudskou rečou Martin Labanc, ktorý je jedným z navrhovateľov výzvy.

Podcast Ekonómia ľudskou rečou moderujú Martin Lindák a Nikola Šuliková Bajánová a prináša ho portál ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠skpodcasty.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Sledujte Ekonómiu ľudskou rečou na YouTube⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.
Sledujte skpodcasty.sk na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Instagrame⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ alebo ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebooku⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.