Náš zákazník, náš pán. Aký je dnešný zákazník/turista a čo vlastne chce? Ohúri ho moderná gastronómia alebo tradičná kuchyňa? Súkromné wellness alebo výlety do okolia?
O tom, ako sa zmenili preferencie hostí a ako sa v súčasnosti podniká v hotelierstve v Prahe, v Terchovej, ale aj na Seychelách, sme sa rozprávali s riaditeľom hotelovej divízie Absolutum group, ktorá patrí pod holding PP. Naším hosťom bol Martin Novota.
- Aká bola jeho cesta k podnikaniu?
- Aké sú špecifiká podnikania v hotelierstve v Prahe?
- Čo hovoria analýzy o správaní sa hostí a ich preferenciách?
- Čím si Jánošíkov dvor v Terchovej získava svojich stálych klientov?
- Aká bola sezóna v hoteloch na Seychelách?
- Čo je to vnútorná inflácia hotela?
- Čo je najdôležitejšie pri snahe udržať si klientelu hotelov?
- Aké novinky sa chystajú v PP Centre v Žiline? Kedy sa otvorí nová reštaurácia Soho?
Bližšie informácie o jednotlivých prevádzkach hotelovej divízie Absolutum group nájdete na stránke https://absolutumgroup.com.
Poradca podnikateľa – neustále hľadáme nové možnosti, ako obohatiť našich zákazníkov.
www.pp.sk