Poďme sa na túto tému pozrieť – rozobrať si to do podrobna ako to môžeš dosiahnuť aj ty.
Nie je to jednoduché ako tvrdia v kurzoch – je potrebná tvrdá práca – nie je to pre každého!
Ale ak sa to naučíš raz – môžeš začať predávať další a další. A hádaj čo? Pojde ti to ľahšie. A to sa nerozprávame o budovaní značky – ale budeme. Poďme nato…
Takže 1500€ = 5€ zisk x 10ks za deň (50€ zisk za deň) x 30 dní =1500€ (nezabudnúť na dane).
Amazon pracuje za teba aj v noci aj cez víkendy aj cez sviatky proste stále…
Kľúčové body ktoré chcem s vami dnes prebrať:
Brainstorming Ideas – väčšina z vás ako som sa rozprával či už cez konzultácie alebo na sociálnych sieťach už vie čo predávať. Ak vieš pretoč si tento podcast dopredu a vy ostatní poďme si dať taký malý brainstorming. Pravidlá:
- zákaz kritiky,
- možnosť predkladať aj absurdné nápady,
- využívať nápady iných (inšpirácia) a
- pravidlo rovnosti,
- kvantita nápadov (hodnotenie nápadov prichádza až na záver).
Čo ťa baví. Lebo po čase prídu úlohy, ktoré sú nudné a ak ťa budú nudiť jednotlivé činnosti a ešte aj samotný produkt bude to ťažké. Nehovorím že to nepôjde, ale bude to ťažké…
Write Everything You Touch For 24 Hours – a začni rozmýšlať čo by sa dalo predávať – prejdi sa po byte/dome a popozeraj si všetky veci – čo z toho by si mohol predávať?
Nezabúdať sa smerovať na tvoju oblasť ktorá ťa baví.
Kde bude trh ktorý si vyberieš o 5 alebo 10 rokov?
Je to niečo čo má progress? Skontroluj si to pomocou Google trends – napr. TU (video). Nastavíš si vývoj trhu v rokoch a analyzuješ…
Takisto Jungle Scout – potrebuješ vedieť nie iba kde je celý trh ale kde je a ako sa hýbe trh na Amazone. Ktorým smerom? A to zistíš pomocou Jungle Scouta. Kde si vieš presne pozrieť predaj a cenu + vývoj ceny a predaja.
Na čo sa pozerať v danom trhu aby si sa dostal na požadované predaje?
Jungle Scout ti ukáže kvázi iba predaje. Jedna vec je to vidieť a druhá je s tým pracovať.
- reviews – nemajte veľké oči s recenziami. Zháňajú sa ťažko
- veľkí hráči – pozor na nich
- hľadaj zmeny na danom trhu. Prečo?
- nájdi zlé recenzie – bude možné vylepšiť produkt pomocou zlých recenzií? Čo je chybné na produkte? Môžem to vylepšiť?
Sledovať aspoň týždeň všetky tieto parametre a keď sa ti niečo nezdá – upustiť od produktu. Produktov je tam nespočetne veľa nebojte sa že vám niečo ujde!
Product placement
Nestačí iba vylepšiť produkt podľa zlých reviews! Musíš uvažovať ako sa začleníš – reps. vynikneš na danom trhu – stránke Amazonu (na prvej).