"Tým najväčším problémom európskych automobiliek nie je to, že by boli elektromobily nejaké výrazne horšie, ale že zaspali vývoj pri elektromobiloch," hovorí v relácii ARÉNA s Janou Krescanko Dibákovou vydavateľ Euractiv.sk RADOVAN GEIST. 

Sústredenie sa na luxusné verzie, slabá sieť nabíjacích staníc, zaostávanie za ázijskou produkciou a nedostatočná podpora elektromobility nútia Európsku komisiu prehodnotiť plány a nezakázať po roku 2035 predaj áut so spaľovacími motormi. Už 10.decembra by tak komisia mohla prijať kľúčové rozhodnutia o zmenách, s ktorými po automobilkách prichádzajú európski lídri podpisujúci list iniciátora zmien - nemeckého kancelára Friedricha Merza.

V ARÉNE s Radovanom Geistom zaznelo:

kto zlyhal pri zámeroch  ukončiť výrobu spaľovacích motorov aká je šanca na dohodu na zmenách aké autá by po roku 2035 mohli spotrebitelia kupovať či Európska únia rezignovala na klimatické ciele čo by pre Slovensko znamenala žaloba pre dodávky plynu

See omnystudio.com/listener for privacy information.