Trestné stíhanie, ignorovanie stavebných postupov. Údajne sfalšované statické skúšky, či prepadnuté a podmyté časti stavby. Kontaminovaná zemina a nestabilný materiál z nelegálnych skládok, ktoré môžu znefunkčniť novú diaľnicu a zamoriť podzemné vody. Ďiaľničná zákazka D4R7 za takmer dve miliardy eur, ktorá mala byť hotová do r. 2020, má problém. A nie jeden.
Čo to všetko znamená pre stavbu, ktorá mala byť hotová do dvoch rokov? Kde sú podľa aktivistov najväčšie problémy koncesionára na čele so španielskou Cintrou? Môžu problémy výstavbu úplne zastaviť?
Braňo Závodský sa rozprával s predsedom Občianskeho združenia Triblavina Milanom Grožajom.
Celý článok:
M. Grožaj: Stavba bratislavského obchvatu je veľmi vážne ohrozená