V čom je Slovensko v oblasti outdoorovej hygieny 10 rokov pozadu? Ako sa podniká, keď je vaším klientom štát a vaša služba sa rieši až vtedy, keď smrdí problém?
Generálny manažér Toi Toi a Dixi Jozef Szabo hovorí o svete, kde komfort nie je samozrejmosť a biznis beží aj tam, kde iní ani nechcú stáť.
Ako vyzerá každodenná realita v biznise, o ktorom sa na večerách nehovorí?Prečo festivaloví návštevníci z rôznych generácií vnímajú hygienu úplne inak?Kam smeruje budúcnosť vonkajšej hygieny – a bude vôbec „voňať“?Vypočujte si epizódu, ktorá dokazuje, že niektoré biznisy si vyžadujú silný žalúdok – a ešte silnejšiu víziu.
Moderuje Filip Jánošík Lehotský.
Séria podcastov Ecommerce 2034 prináša pohľad do budúcnosti technológií, spoločnosti a biznisu. Ako narodeninový darček pre verejnosť ho prináša Dexfinity na svoje 10. výročie založenia.
www.dexfinity.com
Go Beyond and Grow your business Globally. Ecommerce Marketing powered by AI.
0:00 - 01:28 | Intro
01:28 - 09:54 | Vnímanie imidžu a branding značky Toi Toi
09:54 - 11:04 | Partizánska vojna na trhu
11:05 - 18:45 | Vákuové toalety ako budúcnosť outdoor hygieny
18:45 - 25:50 | Toi Toi budúcnosti
25:50 - 27:47 | "Čím mladšie publikum tým väčší bordel"
27:47 - 29:05 | Trendy v outdoor hygiene
29:05 - 32:08 | Personal branding ako lámač ľadov
32:08 - 37:09 | Práca v prvej línii
37:09 - 39:11 | Toi Toi o 10 rokov
39:11 - 41:40 | Štát ako klient
41:40 - 43:45 | Snažíme sa zdvihnúť úroveň osobnej hygieny
43:45 - 47:08 | "Obávam sa toho, akým spôsobom sa spoločnosť vyvíja"
47:08 - 47:26 | Outro