Martinus má interný explore tím a "zvedavostný" budget, aby popri operatíve stíhali experimentovať s inováciami. Tomáš Ulej nám prišiel povedať viac. Prečo knižný trh rastie inak ako elektronika? Ako konzumuje Gen Z a ako sa to dá využiť? Aké možnosti ponúka virtuálna knižnica? Ako sa môže e-shop redizajnovať podľa kamennej predajne? Vypočujte si, ako sa buduje love-brand a prečo sa oplatí pomáhať zákazníkovi, aj keď riskujeme vlastné tržby.

Séria podcastov Ecommerce 2034 prináša pohľad do budúcnosti eshopov, technológií, nakupovania, marketingu a medzinárodného podnikania.

Ako narodeninový darček pre verejnosť ho prináša Dexfinity na svoje 10. výročie založenia.

www.dexfinity.com/ecommerce-2034

Go Beyond and Grow your business Globally. Ecommerce Marketing powered by AI.

00:00 - 1:57 Na čo Martinusu slúži explore tím a "zvedavostný budget"?

1:58 - 4:39 Ako Martinus sníva o virtuálnom kníhkupectve?

4:40 - 7:39 Marketplaces nepomôžu zákazníkovi tak, ako špecializované eshopy

7:40 - 12:45 Budúcnosť chatbotov a voice-search VS ľudský osobný kontakt

12:46 - 15:28 Zákazníkom píšu emaily aj samotní spisovatelia

15:29 - 21:09 Weby by sa mali inšpirovať kamennými predajňami

21:10 - 23:23 Očakávaný čas doručenia sa zrýchľuje, no nie pri všetkých produktoch

23:24 - 25:42 Mladším generáciám kriticky klesá čitateľský vek

25:43 - 26:57 Gen Z budú nakupovať knihy na sociálnych sieťach

26:58 - 30:04 Knižný trh rastie, lebo rastie ponuka, knihy starnú pomalšie

30:05 - 31:22 Umelá inteligencia bude vyrábať audioknihy

31:23 - 33:42 Mladí ľudia čítajú na mobile, môžeme reagovať na čitateľove návyky a personalizovať

33:43 - 35:28 Knihy sú najlacnejšia zábava, ktorú si dovolíme aj počas kríz

35:29 - 38:07 Pomohli sme čitateľom požičiavať si knihy v knižniciach a neklesli nám predaje