Naozaj manažment budúcnosti neprežije na bryndzových haluškách? Powerlogy sa nepýta zákazníkov, čo chcú, vraj to nedopadá dobre. Venujú sa vývoju inovácií a prinášajú ich na trh ako prví. Často sa stáva, že potom musia čakať, kým trh dozrie. Dopyt vytvárajú využívaním edukatívneho marketingu. Čo to vlastne je? Prečo uprednostňujú ambasádorov pred influencermi? Ako bude vyzerať diagnostika budúcnosti? Prečo by nás mali zaujímať technológie pre diabetikov? Séria podcastov Ecommerce 2034 prináša pohľad do budúcnosti eshopov, technológií, nakupovania, marketingu a medzinárodného podnikania. Ako narodeninový darček pre verejnosť ho prináša Dexfinity na svoje 10. výročie založenia.
www.dexfinity.com/ecommerce-2034 Go Beyond and Grow your business Globally
Ecommerce Marketing powered by AI
00:00 - 1:43 | Čo je to biohacking a na čo nám slúži?
1:44 - 3:58 | Biochémia mozgu určuje aký život budeme mať
3:59 - 10:17 | Diabetici používajú technológie, ktoré by mali zaujímať aj nás
10:18 - 14:35 | Edukatívny marketing uprednostňuje ambasádorov pred influencermi
14:36 - 18:23 | Gen Z edukuje aj svojich rodičov
18:24 - 22:07 | Neprémiový produkt nefunguje
22:08 - 28:44 | Nepýtam sa zákazníkov čo chcú, venujem sa inováciám
28:45 - 31:42 | Budúcnosť vidím v diagnostike a produktoch na mieru
31:43 - 37:04 | Výzva na zmenu klímy slovenského podnikateľského prostredia