Z pohodlného vaku do sveta dizajnu.
Ako sa značka, známa svojimi „tulivakmi“, mení na hráča v európskom nábytkovom biznise? Martin Gutman otvorene hovorí o tom, prečo nestačí zostať pri jednom ikonickom produkte, čo obnáša expanzia na nové trhy a ako sa mení predstava o pohodlí – doma aj v kancelárii.
🔹 Čo sa stane, keď váš produkt poznajú všetci, ale nikto si nespomenie na ďalšie?
🔹 Ako vyzerá organický rast značky, ktorá začínala na 200 eventoch ročne?
🔹 Prečo budú kancelárie budúcnosti vyzerať viac ako obývačky?
🔹 Dá sa pohodlie „škálovať“ a preniesť z jedného produktu na celý rad?
Kontrasty nechýbajú: od „vaku, ktorý pozná každý“ k modulárnym sedačkám a stolom, od lokálnej značky k európskym ambíciám.
👉 Vypočujte si, ako Tuli hľadá cestu z pohodlného kúta slovenských domácností do obývačiek a kancelárií po celej Európe.
Moderuje Pavol Adamčák.
0:00 - 0:45 Intro
0:45 - 5:00 Vznik značky Tuli a jej názov
5:00 - 9:00 Budovanie značky a edukácia trhu
9:00 - 14:00 Marketingová stratégia: Zapožičiavanie produktov na eventy
14:00 - 20:00 Expanzia portfólia: Rast Tuli za rámec tuliváku
20:00 - 27:00 Medzinárodná stratégia a Škandinávsky trh
27:00 - 35:00 Budúcnosť kancelárií a úloha nábytku v roku 2034
35:00 - 37:00 Adaptabilita a vytrvalosť značky
37:00 - 37:43 Outro