Z pohodlného vaku do sveta dizajnu.

Ako sa značka, známa svojimi „tulivakmi“, mení na hráča v európskom nábytkovom biznise? Martin Gutman otvorene hovorí o tom, prečo nestačí zostať pri jednom ikonickom produkte, čo obnáša expanzia na nové trhy a ako sa mení predstava o pohodlí – doma aj v kancelárii.


🔹 Čo sa stane, keď váš produkt poznajú všetci, ale nikto si nespomenie na ďalšie?

🔹 Ako vyzerá organický rast značky, ktorá začínala na 200 eventoch ročne?

🔹 Prečo budú kancelárie budúcnosti vyzerať viac ako obývačky?

🔹 Dá sa pohodlie „škálovať“ a preniesť z jedného produktu na celý rad?


Kontrasty nechýbajú: od „vaku, ktorý pozná každý“ k modulárnym sedačkám a stolom, od lokálnej značky k európskym ambíciám.


👉 Vypočujte si, ako Tuli hľadá cestu z pohodlného kúta slovenských domácností do obývačiek a kancelárií po celej Európe.

Moderuje Pavol Adamčák.


0:00 - 0:45 Intro

0:45 - 5:00 Vznik značky Tuli a jej názov

5:00 - 9:00 Budovanie značky a edukácia trhu 

9:00 - 14:00 Marketingová stratégia: Zapožičiavanie produktov na eventy

14:00 - 20:00 Expanzia portfólia: Rast Tuli za rámec tuliváku

20:00 - 27:00 Medzinárodná stratégia a Škandinávsky trh

27:00 - 35:00 Budúcnosť kancelárií a úloha nábytku v roku 2034

35:00 - 37:00 Adaptabilita a vytrvalosť značky

37:00 - 37:43 Outro