Boris Belluš, ex brand manažér Footshop na Slovensku a zakladateľ projektu Šťastné boty, nám porozprával jeho skúsenosti s vedením značky na Slovensku, čo priniesol COVID 19 do ich biznisu, ako postaviť eshop od nuly, rozumne zapojiť influencerov na social mediách či expandovať do zahraničia.
Rozhovor bol nahrávaný vo februári 2021.
V rozhovore sa dozvieš:
- Ako vybudovať medzinárodný eshop z „obývačky“
- Spolupráca s Rytmusom, oplatí sa?
- Čo znamená pre Footshop „udržateľnosť“
- Ako otvoriť zahraničnú „kamennú“ pobočku eshopu
Minúta po minúte:
1:43 Prečo investori veria Footshopu, v čom je ich produkt unikátny
3:07 Ako vieš získať exkluzivitu na predaj tenisiek ako YEEZY
4:55 Dnes (vo februári 2021) sa nedajú robiť živé akcie, na promo produktov. Ako promujú svoj eshop v „COVID 19“ ére
7:12 Aké majú čísla počas COVID 19 pandémie
7:57 Ako bude vyzerať ecommerce v roku 2021, z pohľadu Borisa
8:41 Aký je vzťah Footshopu k udržateľnosti (módy, tenisiek, planéty)
10:10 Ako udržať značku Footshop stále „in“, stále trendy a byť líder v segmente
12:20 Prečo je dôležitosť lokálneho instagramu a lokálnej komunikácie eshopu
13:30 Ako vytvoriť eshop, ktorý predáva tovar do viacerých krajín
18:21 Potrebuje Footshop na otvorenie zahraničnej pobočky lokálneho brand manažéra?
19:20 Ako si spraviť „domácu úlohu“ pri otváraní nového eshopu, ktorý má medzinárodné ambície
21:52 Aký je rozdiel medzi veľkým influencerom (50 000+ followers) a mikro influencerom (1-10 000 followers) a kto vie lepšie predať
25:29 Ako sa dohaduje deal napríklad s Rytmusom
27:00 Aké sú trendy v udržateľnosti módy
31:35 Aké externé služby využíva Footshop pri zahraničnej expanzii
33:13 Ako Footshop posilňuje svoju pozíciu na českom trhu
34:26 Čo je „must have“ pri tvorbe mobilnej verzie eshopu
36:49 Ako efektívne budovať značku eshopu a tým zvyšovať predaj, z pohľadu brand manažéra