Kto by povedal, že predávať sa dá pomocou Vianoc, grilovačky alebo… Duolinga v MHD?  V tomto diely rozsekávame category entry points  — ako si značky vtlčú svoje meno do hlavy zákazníka. Od Coca-Coly cez Snickers až po Helmans: veľké triky, malé hacky, a kopka príkladov, ktoré ťa nútia povedať „Aha, jasné!Vysvetlíme si aj  rámec šiestich "dvojitých W" (When, Where, While, With Whom/For Whom, Why, How Feeling), ktoré pomáhajú značkám identifikovať relevantné situácie. ZAPO odporúča: Nemec hrá ako diabol, Celebrini sa tlačí do Milána, Gino ako za mlada  https://open.spotify.com/episode/5doseKjIMWBhBqHwsTbHoI?si=bdaa591ba27e4695 

Podcast BUZZWORLD by gabo & peťo  https://www.instagram.com/buzzworld_gp/  je súčasťou produkcie ZAPO - zábava v podcastoch  https://www.instagram.com/zapoofficial/  Viac informácií:  https://www.zabavavpodcastoch.sk/reklama/ 

See omnystudio.com/listener for privacy information.