Aha, tak takto to celé vzniká!

V tejto špeciálnej epizóde pre vás otvárame dvere do zákulisia značky Dajana Rodriguez! Zakladateľka a dizajnérka Dajana a CMO David sa v tomto rozhovore rozprávajú o tom, čo všetko predchádza momentu, kedy sa na webe objaví nová kolekcia.

Prevedieme vás tvorbou novej kolekcie od prvotného nápadu cez prototypovanie a náročné výzvy s dodávateľmi, až po finálne fotenie a spúšťanie predaja. Predstavíme vám najnovšiu kolekciu ZunZun ako príklad tejto komplexnej a náročnej tvorivej cesty.

💡 Dozviete sa:

- Ako dlho trvá proces vzniku novej kolekcie – od myšlienky až po spustenie predaja na webe.

- Čo sa deje v Dajaninej hlave pri tvorbe konceptu a aký príbeh sa skrýva za kolekciou ZunZun (inšpirácia, výšivky, emócie).

- Ako Dajana použila počas vývoja umelú inteligenciu (AI) a prečo.

- Ako sa rodí myšlienka kampane a fotenia – či je cieľom len produkt, alebo hlavne emócia.

- Čo všetko musí byť technicky a marketingovo pripravené (web, fotky, výroba, cena) predtým, než kolekcia ide von.

- Koľko oddelení a koľko ľudí sa aktívne podieľa na tvorbe jedinej kolekcie.

- Ktorá kolekcia je pre Dajanu a Davida doteraz najobľúbenejšia.


📲Sleduj nás na sociálnych sieťach:

Instagram: ⁠⁠@dajanarodriguez⁠⁠

Facebook: ⁠⁠@dajanarodriguezhandbags⁠⁠

TikTok: ⁠⁠@dajanarodriguez.official