Aha, tak takto to celé vzniká!
V tejto špeciálnej epizóde pre vás otvárame dvere do zákulisia značky Dajana Rodriguez! Zakladateľka a dizajnérka Dajana a CMO David sa v tomto rozhovore rozprávajú o tom, čo všetko predchádza momentu, kedy sa na webe objaví nová kolekcia.
Prevedieme vás tvorbou novej kolekcie od prvotného nápadu cez prototypovanie a náročné výzvy s dodávateľmi, až po finálne fotenie a spúšťanie predaja. Predstavíme vám najnovšiu kolekciu ZunZun ako príklad tejto komplexnej a náročnej tvorivej cesty.
💡 Dozviete sa:
- Ako dlho trvá proces vzniku novej kolekcie – od myšlienky až po spustenie predaja na webe.
- Čo sa deje v Dajaninej hlave pri tvorbe konceptu a aký príbeh sa skrýva za kolekciou ZunZun (inšpirácia, výšivky, emócie).
- Ako Dajana použila počas vývoja umelú inteligenciu (AI) a prečo.
- Ako sa rodí myšlienka kampane a fotenia – či je cieľom len produkt, alebo hlavne emócia.
- Čo všetko musí byť technicky a marketingovo pripravené (web, fotky, výroba, cena) predtým, než kolekcia ide von.
- Koľko oddelení a koľko ľudí sa aktívne podieľa na tvorbe jedinej kolekcie.
- Ktorá kolekcia je pre Dajanu a Davida doteraz najobľúbenejšia.
📲Sleduj nás na sociálnych sieťach:
Instagram: @dajanarodriguez
Facebook: @dajanarodriguezhandbags
TikTok: @dajanarodriguez.official