Meta opäť prináša nové reklamné formáty. S rastúcou konkurenciou musia inzerenti optimalizovať výdavky na rôznych platformách a skúšať rôzne reklamné formáty. Veľké množstvo používateľov pozerá videá cez mobil so zapnutou funkciou automatického prehrávania. Zvýš dosah svojej firmy pridaním obsahu zo sociálnych sietí do profilov Google Business Profile. Vyšiel nový prieskum o streamovacích službách a nepriniesol veľké prekvapenie. YouTube sa postupne mení na televíziu. Instagram experimentuje s novou možnosťou, ktorá by ti umožnila pridávať súbory do správ ako prílohy. Apple testuje nový nástroj na optimalizáciu reklamných kampaní v App Store poháňaný umelou inteligenciou. Tiktok pracuje na novej platforme na zdieľanie fotografií, ktorá má konkurovať Instagramu. PRovoke Media zverejnila laureátov cien IN2 Sabre aj nominácie na klasické SABRE AWARDS. 13. marca Snemovňa reprezentantov schválila zákon, ktorý by spoločnosti ByteDance poskytol 165 dní na odpredaj spoločnosti TikTok. LinkedIn rozširuje možnosti propagácie obsahu.


Podujatia

Marketingový Brunch - SEO v praxi pre rok 2024 Prešporské pivo