Spotify testuje videokurzy, aby naučil všetko od hudobnej produkcie po Excel. Linkedin zavádza funkciu posielania správ všetkým firemným účtom. Google zavádza ďalšie novinky a postupne mení to, ako bude vyzerať vyhľadávanie produktov a rozhodovanie zákazníkov. Prieskum na americkom trhu ukázal výrazný pokles dôvery spotrebiteľov v ochranu ich biometrických údajov. Do kampaní Advantage+ shopping pribudla možnosť pridať publikum “Engaged customers”. Linkedin testuje feed s krátkymi vertikálnymi videami. YouTube pridáva sekciu Shorts len pre odberateľov. Prihlás sa do grantového programu na podporu žien - podnikateliek „She's Next“. Google postupne pridáva generovanie podkladov pomocou AI do Performance max kampaní. Snapchat povolila vytváranie videí až do 3 minút. Google v USA ukončuje prevádzku svojej podcastovej appky.


Podujatia

Marketingové digiTALKy - Ako vybudovať značku, ktorú ľudia milujú?