Spotify testuje videokurzy, aby naučil všetko od hudobnej produkcie po Excel.
Linkedin zavádza funkciu posielania správ všetkým firemným účtom.
Google zavádza ďalšie novinky a postupne mení to, ako bude vyzerať vyhľadávanie produktov a rozhodovanie zákazníkov.
Prieskum na americkom trhu ukázal výrazný pokles dôvery spotrebiteľov v ochranu ich biometrických údajov.
Do kampaní Advantage+ shopping pribudla možnosť pridať publikum “Engaged customers”.
Linkedin testuje feed s krátkymi vertikálnymi videami.
YouTube pridáva sekciu Shorts len pre odberateľov.
Prihlás sa do grantového programu na podporu žien - podnikateliek „She's Next“.
Google postupne pridáva generovanie podkladov pomocou AI do Performance max kampaní.
Snapchat povolila vytváranie videí až do 3 minút.
Google v USA ukončuje prevádzku svojej podcastovej appky.
Podujatia
Marketingové digiTALKy - Ako vybudovať značku, ktorú ľudia milujú?