Ak potrebuješ zviditeľniť svoju značku a budovať jej reputáciu, potom ti len PPCčka nestačia. Bez aktívneho riešenia PR sa nezaobíde žiadny úspešný brand, osobný ani firemný.
V tejto epizóde Marketingových digiTALKov rozlúskneme, čo všetko sa za skratkou PR skrýva.
Naše pozvanie prijala jedna z najskúsenejších slovenských PR špecialistov, Simona Mištíková.
Dozvieš sa napríklad:
- Akú stratégiu zvoliť a ako využiť PR vo svoj prospech,
- ako svoju značku dostať do médií,
- ako si vybudovať vzťah s novinármi,
- ako na krízovú komunikáciu,
- ako ochrániť alebo zmeniť svoju reputáciu vďaka PR,
- ako vám PR môže priniesť reálne biznisové výsledky.
Simona je majiteľkou a zároveň Managing Director v komunikačnej a PR agentúre DIVINO. Má viac ako 20 ročné skúsenosti so slovenským aj medzinárodným PR.
Špecializuje sa na krízovú, internú a strategická komunikáciu u klientov. Je školiteľkou DIVINO pre soft skills tréningy. Je zakladateľkou konferencií PR Academy, Marketing menu, Brainscale a spoluzakladateľkou Linkedin Menu.
V rámci DIVINO pracujú na projektoch klientov ako Slovenská sporiteľňa, Dr. Oetker, Cinema City, Budiš, LEGO, ITB Development, Exeltis, Viatris a mnoho iných. Pri svojej práci kombinuje kreativitu, efektivitu vynaložených prostriedkov a možností klienta s analytikou.
S projektom Janolytik pre klienta Slovenská sporiteľňa získala 1.miesto v súťaži najlepších PR projektov na Slovensku – Prokop 2023 – v kategórií Content in PR a 1.miesto v Česko Slovenskej súťaži Zlatý stredník vo video – audio.