Ako vytvoriť texty, ktoré zaujmú a presvedčia nových zákazníkov? Chceš vedieť, aké chyby robia copywriteri najčastejšie a ako sa im vyhnúť? Čo všetko si musíš pripraviť predtým, ako začneš písať pre klienta? Chceš vedieť, čo musí spĺňať chytľavý slogan?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy.
Naším hosťom je Daniel Feranec, ktorý pôsobil ako špecialista na komunikáciu v tíme Slovak Lines a zároveň píše na svoj úspešný foodblog Čoje.
Daniel pracoval takmer 10 rokov v RTVS na pozícii producenta skrytých titulkov. Následne sa ponoril do oblasti marketingu. Pôsobil ako copywriter v agentúre Jandl, neskôr prešiel na stranu klienta do Slovak Lines a aktuálne zakotvil v kreatívnej agentúre Socialists. Okrem Instagramu sa s ním môžete stretnúť aj v jeho podcaste s názvom Podgast, v ktorom sa venuje rôznorodému jedlu a gastronómii na Slovensku.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/