Chceš vedieť, čo všetko by mal spĺňať kvalitný PR článok a aký ju zakomponovať do stratégie značky?
Aké sú najväčšie rozdiely medzi PR článkom v porovnaní s natívnym článkom a SEO článkom? Akú investíciu si vyžaduje PR kampaň a či má v súčasnej dobe ešte zmysel? Ako spojiť storytelling s PR článkom?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Našim hosťom je Richard Fides, ktorý pôsobí ako Managing Director v PR agentúre Grape PR.
Richard sa už 20 rokov intenzívne venuje PR. V rámci neho sa primárne zameriava na oblasť zdravotnej starostlivosti, ktorá sa stala jeho srdcovkou. Počas svojej kariéry nadobudol skúsenosti aj s marketingovou komunikáciu, vďaka pôsobeniu v spoločnosti Sygic na pozícií Head of marketing communication and brand. Nie je mu však cudzia ani oblasť verejných a vládnych záležitostí.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/