Chceš vedieť ako napísať predmet emailu, ktorý každý otvorí a zároveň neskončí v spame? Ako nastaviť úspešnú emailovú stratégiu a nezahlcovať ľudí nepotrebnými informáciami? Alebo ťa zaujíma, ktoré veci by nemali chýbať v tvojom newsletteri, aby sa premenil na konverzie?
To sa dozvieš v našej online poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Oliver Jakubík, ktorý ma viac ako 12 rokov skúseností z oblasti email marketingu. Špecializuje sa na nástroj MailChimp, s ktorým pomáhal nastaviť stratégiu pre medzinárodné firmy či neziskovky.
Oliver pracoval niekoľko rokov v oblasti marketingu pre významné globálne značky. Dnes sa venuje vlastnej agentúre, v ktorej sa zameriava na marketing a budovanie značiek. Okrem iného pôsobí aj ako lektor na prednáškach a praktických workshopov v oblasti HR, brandu a email marketingu.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/