V biznis masterminde Do Naha sme privítali experta na behaviorálny marketing a predaj Mateja Šuchau. Pôvodným povolaním poistný matematik, dnes pomáha celosvetovo firmám lepšie porozumieť ľudskému správaniu v nákupnom procese. Zmeniť konverziu o 100%? Na reálnych príkladoch nám ukázal ako sa to dá, a to nie len v online priestore. Praktické princípy zákazníckej psychológie a efektívneho predaja začína Matej s prekážkami - preto prvá otázka v procese zákazníckej cesty je “Prečo nie?”. V rozhovore praktický zaznejú metódy predaja ako efekt vlastníctva, kotvenie, averzia k strate či nastavenie tzv. “default ponuky”. Ideme do praktík ako rozšíriť zónu akceptácie klienta. A keďže naše mysle majú radi štruktúry, Matej nás previedol jeho vlastnou SURF metódou, ktorú dnes používajú banky, poisťovne, telekomunikačné firmy, a ďalšie firmy, kde je zákaznícka psychológia môže byť tzv. “unfair advantage”.