Nielen tržby či zisk, ale aj udržateľnosť v podnikaní, správanie k vlastným zamestnancom, rovnosť príležitostí či záujem o komunitu, ktorej je firma súčasťou. Aj toto sú jedny z kritérií, na ktorých si firmy musia, respektíve budú musieť dať záležať v blízkej budúcnosti.
Reč je o ESG reportingu, ktorý má slúžiť ako kompas zodpovedného podnikania nielen pre investorov či banky, ale aj pre zákazníkov, ktorí si vyberajú, od koho kúpia produkt či službu.
Čo všetko do ESG reportu vlastne patrí, koho sa bude týkať a čo ak ho firmy odignorujú?
Eva Frantová sa v podcaste Dobré ráno brand o ESG hodnotení, ale aj o tom, kto s ním firmám dokáže pomôcť, rozprávala s Kolomanom Buzgóm, riaditeľom divízie riešení pre firemných klientov ČSOB.
Tento diel vám prináša ČSOB.
–
–
Odoberajte aj audio verziu denného newslettra SME.sk s najdôležitejšími správami na sme.sk/brifing
–
Odoberajte mesačný podcastový newsletter nielen o novinkách SME na sme.sk/podcastovenovinky
–
Ďakujeme, že počúvate podcast Dobré ráno.