E-shopy v čase Vianoc lákajú svojich zákazníkov najmä na doručenie zdarma. Avšak až 3/4 opýtaných nerieši oblasť CX a teda zákaznícku skúsenosť. Tieto zistenia vyplynuli zo 4. ročníka prieskumu E-shop Barometer, ktorý na vzorke viac ako 100 respondentov realizovala spoločnosť KPMG v spolupráci s agentúrou ui42.
Štúdia 50 najúspešnejších značiek na stiahnutie: http://bit.ly/kpmg_cx_studia
V rozhovore sa dozviete:
- 0:41 Čo je cieľom prieskumu? prečo KPMG vytvorilo takúto aktivitu?
- 2:59 Aký je najčastejší prvý impulz pre založenie eshopu?
- 3:39 Kedy slovenské eshopy sledujú najvýraznejšie zvýšenie dopytu? Sú to Vianoce alebo Black Friday?
- 4:44 Mení sa výška priemerného nákupu v predvianočnom období?
- 6:18 Pracujú e-shopy so špeciálnymi ponukami počas vrcholu sezóny?
- 7:30 Doručenie zdarma – je to špecifikum Vianoc? Alebo celoročný štandard?
- 8:20 Do akej oblasti najviac investujú slovenské eshopy?
- 10:12 Čím je spôsobený trend nárastu expanzie?
- 11:40 Ktoré marketingové aktivity riešia e-shopy interne/externe?
- 12:46 Kde sa vzdelávajú slovenské e-shopy?
- 13:27 CX (customer experience) – viete bližšie popísať o čo ide?
- 15:01 Ako dlho sa KPMG venuje oblasti CX (zákazníckej skúsenosti) a prečo?
- 16:29 Riešia zákaznícku skúsenosť už aj e-shopy na Slovensku?
- 17:03 V čom sa môžu zlepšovať e-shopy v rámci zákazníckej skúsenosti?
- 20:06 Mal by mať e-shop definované základné piliere?
- 21:22 Sú rozdiely medzi e-shopmi a klasickým retailom?