Umelá inteligencia sa často považuje za niečo, čo nás časom ovládne. Ale pokiaľ ju uchopíte správne, vie veľmi dobre poslúžiť. Ide najmä o to, aké vstupné dáta dodáte, podľa toho následne bude vyzerať aj výsledok. Ako dosiahnuť krajšie a výkonnejšie reklamy cez remarketing, čo k tomu e-shop potrebuje a koľko takáto sranda stojí, nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Dominik Hrabčák, Business strategist v dabl.
https://www.ecommercebridge.sk/ako-dabl-uci-ai-dominik-hrabcak-dabl
00:00 Úvod
01:18 Nie je automatizácia ako automatizácia
03:32 Ako to robia s AI v dabl.?
05:26 Akých všetkých reklamných systémov systémov sa to týka?
06:05 V čom je lepší dabl. remarketingový nástroj?
09:43 Čo k tomu e-shop potrebuje, aby to vedel spustiť?
11:57 Koľko to stojí navyše oproti klasickému Google nástroju?
13:27 Záver
Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/
Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/
Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️
LinkedIn:
SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/
CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/
Facebook:
SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko
CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko
Twitter:
SK https://twitter.com/ecommbridgesk
CZ https://twitter.com/ecommbridgecz