Jozef Kozák je zakladateľ a riaditeľ e-shop Noezon.sk, ktorý začínal v roku 2009 pod názvom TopNechty.sk a dnes vybavuje v priemere 12 tisíc objednávok mesačne a to iba na Slovenskom trhu. Ako sa to dá, keď nie ste odborník na produkty, ktoré predávate?
V rozhovore sa dozviete:
- 00:52 Čo mu dávajú e-commerce konferencie?
- 03:04 Prečo si vybrali názov e-shopu Noezon a čo to znamená?
- 05:41 Ako zladiť názov e-shopu s jeho zameraním?
- 07:33 Je ťažké rebrandovať obchod s nejakou generickou doménou?
- 09:59 Dá sa robiť e-shop s produktom, ktorému nerozumiete?
- 13:11 Je za Jozefovým úspechom vývoj vlastného e-shopu?
- 15:36 Využívajú aj externé nástroje?
- 18:14 Čo je tajomstvom úspechu e-shopu Noezon?
- 20:35 Kedy sa rozhodli prísť s vlastnými značkami?
- 23:31 Prečo stredná Európa začne vo veľkom produkovať vlastné výrobky?
- 25:14 Ako im funguje marketing a podľa čoho si vyberá produkty?
- 28:59 Prečo Jozef so svojím e-shopom nikdy neexpandoval do zahraničia?
- 32:16 Je cieľom stavať nakoniec iba na vlastných značkách?