Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na ktorých ste si už zvykli” a týchto slov sa skutočne drží. Je totiž jedna z prvých, ktorá v našich končinách rozširuje moderný spôsob spolupráce, tzv. Success Fee. Aj o tom rozprával Marcel v našom rozhovore.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:48 Aká bola cesta Marcel Mila do tejto funkcie?
  • 02:08 Prečo sa rozhodol prejsť zo strany klienta do agentúry?
  • 03:10 Na čo primárne sa zameriava agentúra Mondays?
  • 05:06 S akými typmi klientov a na čom najčastejšie pracujú?
  • 07:37 Aké skúseností Marcel priniesol do Mondays a čo je Success Fee model spolupráce?
  • 09:36 Je Success Fee spolupráca pre každého klienta?
  • 10:44 Komu a prečo by Marcel tento model radšej neodporúčal?
  • 12:30 Čo všetko obsahujú služby agentúry Mondays pre klientov?
  • 15:03 Akým spôsobom agentúra pristupuje k podpore nových projektov?
  • 17:47 Aké voľné pozície majú vo firme v súčasnosti otvorené?