Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na ktorých ste si už zvykli” a týchto slov sa skutočne drží. Je totiž jedna z prvých, ktorá v našich končinách rozširuje moderný spôsob spolupráce, tzv. Success Fee. Aj o tom rozprával Marcel v našom rozhovore.
V rozhovore sa dozviete:
00:48 Aká bola cesta Marcel Mila do tejto funkcie? 02:08 Prečo sa rozhodol prejsť zo strany klienta do agentúry? 03:10 Na čo primárne sa zameriava agentúra Mondays? 05:06 S akými typmi klientov a na čom najčastejšie pracujú? 07:37 Aké skúseností Marcel priniesol do Mondays a čo je Success Fee model spolupráce? 09:36 Je Success Fee spolupráca pre každého klienta? 10:44 Komu a prečo by Marcel tento model radšej neodporúčal? 12:30 Čo všetko obsahujú služby agentúry Mondays pre klientov? 15:03 Akým spôsobom agentúra pristupuje k podpore nových projektov? 17:47 Aké voľné pozície majú vo firme v súčasnosti otvorené?