Tomáš Török je spoluzakladateľ spoločnosti BizBuilders, ktorú tvorí tím skúsených ľudí z marketingu a podnikania. Fungujú ako zohratý celok, ktorý pomáha klientom nájsť ďalšie tržby, osloviť nových zákazníkov, zvýšiť ziskovosť, alebo upratať značku.Výsledkom sú nové myšlienky kam posúvať podnikanie konfrontované prísnym biznis pohľadom (na ekonomiku firmy). Uvažujete ako uchopiť ďalšie smerovanie vašej firmy či značky? Tomáš vám cez príklady konkrétnych klientov (Tuli, Powerlogy, Kellys a iné) priblíži ako na to.  

V rozhovore sa dozviete: 

  • 0:37 Aký bol Tomášov hlavný impulz pri založení BizBuilders? 
  • 2:13 Kedy firma/majiteľ siahne po biznis konzultácií a čo mu môže priniesť? 
  • 9:19 Ako prebieha spolupráca a čo je potrebné si vopred pripraviť? 
  • 12:40 Vie firma sama pomenovať, kde je jej hlavný/skutočný problém, ktorý potrebuje vyriešiť? 
  • 14:03 V ktorej oblasti Tomáš vníma, že firmy potrebujú najviac pomôcť? 
  • 15:48 Čo je najdôležitejšie pri budovaní firmy a jej kvalitnej značky? 
  • 18:08 Dlhodobá spolupráca vs. jednorázová analýza? 
  • 18:51 Je vybudovanie hodnoty značky dlhodobý proces, alebo sa dá zvládnuť aj jednorázovo? 
  • 20:17 Dokáže firma interne zadefinovať svoju značku a trhovú odlišnosť? 
  • 21:09 Na čo najčastejšie firmy pri raste svojho biznisu zabúdajú? 
  • 23:02 Odporúčanie na záver