Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:39 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje?
- 04:42 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka?
- 08:02 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov?
- 11:32 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov?
- 20:10 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum?
- 26:22 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí?
- 33:04 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené?
- 36:50 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť?
- 41:00 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období?
- 44:00 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii?
- 47:07 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom?
- 49:56 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov?
- 53:25 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?