Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je odborníkom na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorom odborného článku o spotrebiteľskom správaní a nových fenoménoch počas pandémie koronavírusu, čo bolo hlavnou témou nášho rozhovoru.
V rozhovore sa dozviete:
01:39 Čo je to spotrebiteľské správanie a čo všetko ho ovplyvňuje? 04:42 Ako môžeme charakterizovať internetového zákazníka? 08:02 Aký tovar zákazníci môžu nakupovať cez internet bez problémov? 11:32 Ako sa pristupuje k metodológii zákazníckych prieskumov? 20:10 Aká je minimálna vzorka pre kvantitatívny výskum? 26:22 Ktoré základné zmeny spôsobila pandémia v nákupnom správaní ľudí? 33:04 Boli slovenské eshopy na niečo také pripravené? 36:50 Mohla táto kríza internetové obchody niečo naučiť? 41:00 Dá sa v súčasnosti predikovať spotrebiteľské správanie v najbližšom období? 44:00 Posunula pandémia zákaznícke rozhodnutia aj smerom k ekológii? 47:07 V akej fáze by sa mali eshopy vážne zaoberať zákazníckym servisom? 49:56 Čo si Marian myslí o trende silných brandových kampaní eshopov? 53:25 Predpoveď: Ktorá hlavná zmena v spotrebiteľskom správaní zotrvá po tom, čo pandémia koronavírusu odoznie?