Ako vybrať najlepší CMS pre váš e-shop a kedy začať riešiť SEO? O tom sme sa rozprávali v našom druhom rozhovore s jedným z najznámejších SEO špecialistov v Česku a na Slovensku Pavlom Ungrom. poradil aj podľa čoho CMS vybrať tak, aby vám e-shop bez problémov fungoval dlhodobo a akým chybám sa vyvarovať pri rozbiehaní a zmenách v e-shope.

V rozhovore sa dozviete:

0:31 či si myslí , že na SEO je potrebné myslieť už pri výbere CMS,

1:55 čo je to najdôležitejšie na čo sa pozerať pri open source a krabicových riešeniach,

4:41 či má skúsenosti s globálnymi krabicovými riešeniami, ktoré sú vyslovené zlé alebo nebezpečné pre naše lokálne podmienky,

8:44 aký má názor na Shoptet a jeho krabicové riešenia,

11:19 aké riešenie je najlepšie pre e-shopy so špecifickým tovarom, ktoré si vyžadujú zložitú filtráciu,

12:43 ako získať reálne referencie na riešenia, o ktoré máte záujem,

14:36 na aké problémy by chcel upozorniť, pretože ich rieši u e-shopov často a opakovane

17:23 akým spôsobom rieši e-shopy, ktoré majú od vývojára viac XML feedov a veľa podstránok, ktoré sa následne nezobrazujú v organickom vyhľadávaní, nahrať obsah duplicitne alebo ho nenahrávať vôbec?

22:02 čo by na záver chcel odkázať e-shopistom z pohľadu SEO