Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa novou vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo a v rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:35 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
  • 02:44 Čo boli jej prvé kroky?
  • 05:11 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
  • 07:32 Môže človek rozbehnúť e-shop aj sám alebo je nutné poskladať tím ľudí už na začiatku?
  • 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
  • 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
  • 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
  • 16:26 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
  • 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
  • 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
  • 23:19 Zhrnutie. Ako začať  a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.