Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi. Rozoberali sme spolu, akým spôsobom sa pripraviť na krízu, najmä z pohľadu marketingových agentúr a marketingových oddelení vo firmách.
V rozhovore sa dozviete:
- 0:38 v roku 2008 prepukla kríza, ako vtedy vyzerala situácia a aké opatrenia sa zaviedli vo firmách;
- 6:12 ako vidí momentálnu situáciu, sú tu znaky prichádzajúcej krízy, ako vnímajú britský a americký marketéri súčasnú situáciu, aké sú výhody digitálneho marketingu v čase krízy;
- 10:23 ako sa majú pripraviť na krízu marketingové agentúry;
- 15:28 ako sa má pripraviť na krízu manažér marketingového oddelenia, ako mu v tom môže pomôcť agentúra;
- 16:34 ako sa momentálne pripravujú v zahraničí, či už začali s opatreniami na prežitie krízy;
- 18:25 tento ročník Digital Rulezz prinesie aj tému krízy, koho na konferencii uvidíte na túto tému rozprávať, kedy a kde sa konferencia uskutoční.