Martin Anderko, Head of Performance marketing v GymBeame, vedie tím špecialistov a riadi ročné rozpočty vo výške cez 5 miliónov eur. Ako bude známa fitness značka fungovať so stále viac okresanými možnosťami sledovania konverzií? Aké nástroje využíva pre maximalizovanie výkonu? A aké sú hlavné benefity dlhodobého budovania brandu v spojení s kvalitným performance? Pozrite si náš inšpiratívny rozhovor.
02:02 Bude online marketing v ďalších rokoch dramaticky iný, ako bol v minulosti?
03:44 Koľko trafficu viete aktuálne merať vďaka cookie lištám? Aký tam je rozdiel oproti minulosti?
04:34 S akým modelom pracujete v rámci analytiky?
06:01 Ako presne funguje váš vybraný model?
08:46 Budete sa spoliehať na systémy, že vám dopočítajú konverzie?
09:52 Prichádza nová éra, kedy marketér musí vedieť čítať aj medzi riadkami a nie sa len spoliehať na čísla?
11:37 Vy ste už dlhodobo nezanedbávali branding a budovanie značky. Čo je podľa teba vo vašej veľkosti kľúčové a čo vám najlepšie fungovalo?
17:45 Ako dnes pristupujete k automatizácii? Čo ste v minulosti robili manuálne a dnes to nechávate na robota?
19:39 A čo také AI v marketingu? Už ste naskočili na túto vlnu? Riešite si to inhouse, alebo využívate externé nástroje?
22:30 Ako si vyberáte nové nástroje? Ako dokážete vyfiltrovať, čo dáva zmysel a čo nie?
25:05 Je pre vás GymBeame oblečenie skôr reklamou, alebo reálnym produktom s maržou?
27:07 Čo by si odporúčal začiatočníkovi v performance marketingu?